" sooooo childish.."

faktum är att ibland gör man bort sig mer än andra dagar..

fy faaaan, nu är det klippt. folk kommer tro att jag är en desperat fjortis som röker crack och har för mycket fritid.. herregud, hur pinsam får man vara ibland. det är nog rätt kört för min del på den fronten just nu. jag har gjort bort mig, totalt!

men va fan, nu är det liiite sent att ändra på det. så va fan..
om någon halvtimma kommer elin och plockar upp mig och min ved för att köra mig och min ved ner till stallet. så jag och ollä kan få igång våran jävla brasa. så vi kan grilla våra jävla korvar.
känner inte att jag är på humör för blogging nu, bara så jävla lack.
hejdå!

16:26 4 april, jag ska sova på ett golv inatt..
over and out

image100
idahoe, mickis, och pontus arm :) slussen i lördags !

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0