" sleeping just to dream about you.."

why are you on my mind all the time?

hemma igen efter en natt hos mickis. har sovit nästan tiotimmar och är ändå jätte trött.. as konstigt.

igår va en dag fylld med motion. började med att gå till gymmet, stod sen på grodmaskinen i 25 minuter, tog dock bussen hem, men gick sen hem till mickis. känner mig sjukt duktig, gick hem från mickis imorse också !

idag ska jag ta mig ner till stallet och jobba lite. fast först ska jag förbi mamma en stund.

i helgen ska jag, mickis, julia, nathalie och ina upp till falun och hälsa på våran korv :) helt crazy kul ska det bli, hoppas jag. fast jag har alltid kul när jag är med mina hjärtan.

jag har drömt om någon säkert fem-sex nätter i rad.. och varje natt blir drömmarna bättre och bättre.. varför gör min hjärna så här emot mig? men tror att man har kommit över något, till en ny nivå, sen visar det sig att man inte rört sig en endaste centimeter. fan vad det här suger..

12:05 15 april, en ledig tisdag med växlande molnighet!
over and out

image106
snart är sommaren här igen älskling :)



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0