" she's got the passion.."

jag har hört att man inte ska kasta yxor på små barn.. men vad vet jag?

vaknade pigg vid halv tio i morse, inmosad i väggen av philips feta ass. längst ut på sängkanten låg idahoe och tog mest plats.. hmmpf, jag fick minst plats och inget täcke.. och ändå var det jag som var hjälte i slussen igår, då jag dök ner för halva trappan och sedan ställde mig upp, garvade och gjorde high five med en random snubbe som råkade gå bakom. men jag överlevde och nu kommer jag och ida att ha något att skratta åt i ett par veckor. ha ha ha, känner att jag har lite ont i axeln, fan. vi får väl hoppas på att det inte går ut över morgondagens träning. nu ska jag bli seriös med gymmandet ;).

igår var det fart och flärd på söder. sen macdonalds och vidare hemåt i bil med kusin. och han somnade som vanligt hemma hos mig, och ville som vanligt inte ha frukost. men han körde mig och ida till våran buss ut till hivön.
red med emma och vi fick skjuts hem av micke, tacktacktack! hem till emma och låna massa kläder och sen bjöd micke oss på bio! :D tacktacktacktack!
en helt okay söndag.

ohjuste, fredagen spenderades hos kusinerna med ida, drickandes piñacolada och lyssnades på musik.
imorgon är det plugg igen, och även det måste jag bli serils med, fy fan.
nej nu ska jag återgå till det jag gjorde innan, ingenting!

21:42 13 april, imorgon fyller min korv år :)
over and out.
 


ni vet, allt handlar om orden ;)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0