" power of sunshine.."

du våldtog mitt hjärta och sprängde min hjärna.

solskensdag som startade på ett fruktansvärt sätt. jag försov mig, och anledningen till det var att jag målade smurfar till klockan halv elva och var inte hemma förrens vid halv tolv. låter det underligt? tro mig, det var nog det sjukaste jag har gjort. men fan vad vi skrattade!
sanningen är att chrille och M skulle på skiva med cartoon tema och får den briljanta idéen att klä ut sig till smurfar. jag personligen tycker ju att det var en rätt kul idé, men jag hade ju inte räknat med att få stå och måla dem blåa i tre timmar. blåa vart dem i alla fall, haha.
innan jag började måla smurfar fick jag middag hos mickis och precis innan jag fick det hade jag och pontus varit inne i stan och shoppat lite. pontus skulle till blue star och köpa en födelsedags present, plus att han bjöd på galss på montis i gallerian :D as gott!

innan vi tog oss in till stan var jag och ida i forum och jag köpte en ny jättefin bikinii :) . rhodos nästa! haha.

idag har jag haft nationella prov i engelska A hela morgonen och sen samtal med mamma och SYV. om min höga frånvaro. kan ju säga att mamma inte var särskilt förvånad med tanke på allt som hänt.. bra mamma!
efter skolan fick jag med mig lynn hem, vi t choklad flingor och tog sen min älskade moppe ner till stallet. jag jobbade och nu, vips är jag hemma igen. tror nog att jag ska gå och ta ett bad och sen sova ett par timmar, imorgon är det valborg och philip kommer hem.

21:20 29 april, det går bra nu..
over and out

image116

för att du och jag alltid lyckas ha samma kläder på oss, ibland blir det trångt. men det funkar  :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0