" I won't worry my life away.."

är nu så trött på sjukdomen att jag bara vill skjuta mig själv i huvudet!

natten har beståt av hostattack på hostattack och bara några enstaka timmars sömn. vaknade med träningsvärk i magen pågrund av all hosta. fy fan.
fast vovven låg bredvid mig när jag vaknade och ville mysa, så jag låg och kliade henne på magen i nästan en timme innan jag gick upp. observera att hon inte är någon liten pudel eller jackrussel, utan en stor schäfer. haha, men hon skulle nog bra gärna vilja vara en liten pudel så hon fick sitta i knät jämt.

nu har jag fått i mig en stor kopp med kokhett te och laddar jason mraz låtar. har fastnat stenhårt för hans musik. fråga mig inte varför då det inte riktigt varit min typ av musik förut. men nu är det !

igår hade jag planerat den här dagen rättså ingående, men nu verkar det som om de flesta av planerna rasar. vet inte om det är så jätte bra att träna idag? fast jag lär nog ta en vända till gymmet ändå. kan liksom inte låta bli, haha. måste i alla fall förbi min käre far och hämta kläder och annat som kommer behövs inför kvällen. åhh, vad fina vi ska vara idahoe!

nej åter till mitt musikletande och te drickande.

10:37 11 april, fredag fredag fredag, åhh vad jag älskar fredagar!
over and out

image105
på söndag får jag äntligen träffa dig igen :) saknar dig!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0