" i see you lookin at me.. "

fruktansvärda drömmar för fruktansvärda personer.

yeeees, vaken och igång, inte. vaken är jag i alla fall efter en mycket märklig sömn. först sov jag i två timmar och sen gick jag upp och åt frukost och sov sen ytterligare tre timmar.
gårdagen var.. snurrig. åkte fram och tillbaka som en liten sate och var på typ en miljon olika platser.
jag och ida var ute och "baladade" hela eftermiddan, cash is king :D! sen åkte vi hem och fick as god middag av min mamma, vi åt som män.
sen gjorde vi oss fina och åkte till chrille, M hade gjort mig en tjänst.
vidare tog jag och ida oss till gustavsvik i ca en timme för att sedan möta upp mickis och ta oss till en fest i lännersta. var där någon timme innan det bar av mot chrille och efterfest. och jaa, vi höll väl  minst sagt igång hela natten. vid halv fem gav vi upp och gick oh la oss på en as oskön madrass som låg på golvet.
klockan åtta var det dags för mig och ida att kliva upp och ta oss hem mot mig. hon skulle tydligen plocka pinnar hela dan (?).
när vi kom hem imorse gjorde vi lite frukost och när hon gett sig av tll bussen gick jag och la mig igen. jätte skönt. mickis ringde och väckte mig vid halv två någongång.

ikväll har jag blivit inbjuden till sebastian som fyller 18 imorrn, att äta smörgåstårta och fira honom. det blir nog kul :) .
sen ska jag se om jag får kul på något kul folk som vill göra kul saker ikväll.
nej nu ska jag sätta på mig en varmare tröja.

15:17 26 april, molnigt för första gången på över en vecka..
over and out

image113
mina tjejer i gamlastan :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0