" i see the blue moon rising.."

för att ha varit en trubbelfylld helg har den varit ovanligt bra !

igår kväll runt klockan 19:00 återvände vi med gråten i halsen till stockholm central, våran helg i falun var slut och historia. jag längtar redan tillbaka ! det har helt klart varit en av dem bästa helgerna på bra länge, för tro mig att komma iväg härifrån var något jag behövde.
men hur bra jag än haft det och hur kul saker vi än har hunnit med så har jag saknat min sprutis<3. jätte mycket!
men om dryga 40 minuter så ska jag möta henne i forum och vi ska ta en promenad till skolan och prata om helgens händelser.

mitt första stopp efter att vi anlänt till centralen igår var orminge för att träffa M. vi tittade på film och jag lyckades som vanligt med att vara hemma på tok försent. halkade väl innanför dörren vid halvett någon gång. men mamma kom ändå ner och småpratade en stund. så i säng kom jag inte fören vid halv två och då var jag ju tvungen att läsa lite i min bok! haha, känns som om jag får skylla mig själv lite..
men men nu ska jag till bussen så jag hinner träffa min älskade innan jag ska till skolan ;).

08:55 21 april, solen skiner och dem nya brillorna ska på idag :D
over and out

Kommentarer
Postat av: Sprutis

aw, gumman :D

2008-04-21 @ 12:34:24
URL: http://idaftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0