" du kan tro allt du hört om mig.. "

stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg..

onsdaaaag! härlig dag för att vara helt ärlig. väldigt, väldigt hårdpackad med saker att göra och så, men ändå har jag hunnit med allt viktigt och har tillochmed tid att sitta här med min dator en stund. det är inte ofta jag har tid med såndan lyx när jag är hos pappan min. men idag lyckades jag!
när man sitter i soffan, fortfarande svettig efter ett workoutpass kan man känna att dagen är lyckad. eller att man iallafall åstadkommit någon nytta.

idag har jag hunnit med att;
06:30, uppochhoppa, in i duschen på med kläder, smink och få i mig en lagom bra frukost.
07:55 fullrulle till bussfan. hoppade av vid nacka trafikplats och mötte ida.
08:30 snubblar in på bilden i tid ( ! )
15:00 slutar skolan tar mig till bussen med linus.
15:40 halkar in genom ytterdörren med panik, ungarna ska hämtas om tjugo minuter och jag måste äta innan.
16:05 stressar in på dagis och får tag på barnen.
18:00 går hemåt, något rikare och väldigt tillfreds med hur snälla ungarna var idag.
18:30 glider in på grillen och köper mat til mig och far.
19:30 löper till bussen för att komma till gymmet. stod på grod maskinen i 25 minuter idag med. plus att jag tränade ryggen lite idag!
20:30 möter mickis utanför gymmet. snackar en stund går sen till bussen.
21:00 hemma igen.

titta, kommer till och med ihåg när jag gjorde det mesta också :) haha. jag mår så grymt bra när jag tränar. känner redan att jag orkar mer och att jag är piggare och har fått upp konditionen. underbart :D
det är rhodos 08 som är målet nu. ska förvåna mina kära vänner med hur snygg jag blivit.

nu är våren här och vi höjer ett stort långfinger till vintern. nej jag säger bara sol, sommar och sena kvällar.
attberopå sommar så ska jag ner till ida i sommar och bo och jobba med henne någon/några (?) veckor. sen ska vi förhoppningsvis vidare ner till danmark och gotland efter det (?) . jag tror på att sommaren kommer att rocka rätt hårt i år, ännu hårdare än förra året? hoppas på det!

nej nu ska jag kolla klart på hockeyn, för om dem ställer in greys för hockey så måste den vara otroligt intressant.

21:37 16 april, för sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig.
over and out

image107
" i en värld av idioter står han först i kön"


//carro

Kommentarer
Postat av: Idahoe

De kommer rocka sjuuuuuuukt mkt! :D

2008-04-16 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0