" du är det roliga i hash.. "

"prata inte med mig för jag förstår inte!"

dagen har varit händelserik, typ. vaknade på heeelt fel sida med en känsla av att precis allt skulle gå i baklås idag. ändå hann jag med bussen och allt. på väg till bussen får jag sms av en vän som undrar om jag vill svara på en fråga åt veckrevyn, jag svarar ja. sen vill hon ha en somrig bild på mig, hmm tänker jag, vad av detta? sen n´är jag kom hem fick jag veta att jag ska vara med i veckorevyn, eller jag tror det? haha.
blir spännande att se.
när jag kom till skolan lyckades jag skämma ut mig två gånger inom loppet av tio minuter, och då menar jag verkligen SKÄMMA ut mig. så nu är jag nästan säker på att jag kommer bli utslängd.. ha ha ha.

på första lektionen lyckades sean kasta iväg min favorit penna så någon plockar upp den och drar. min sista och bästa penna liksom :(. så ännu argare än tidigare går vi till maten. dem lyckas pricka in denna dag med äcklig mat också, greeeeat!
men sen vände det så smått och jag blev på bättre humör. sen gick det uppåt och det gick jätte bra att rida. :D
mickis hoppade över ridningen (svikare :P), men kom hit efteråt med min ipod :) 
nu är jag duschad, tandborstad och pyjamaspåklädd och redo för att sussa kudde. vilket jag tror att jag ska göra också.

23:25 10 april, en gammal vän fyller år idag, grattis :)
over and out


image104
imorgon är det du & jag !


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0