" appel bottom in jeans.."

det känns att glädjen nu är mer än ett minne för många..

idag har det varit en helt okay torsdag som startade vid åtta bredvid idahoe i min säng hos pappa. vi startade dagen med mr. president och frukost. vidare till smink och påklädning, samt fixninga av hår.
sen bar det av till skolan. den var väl inte allt för farlig idag plus att jag och johan hittade den största och tjockaste boken jag någonsin sett!
sjukt ballt, jag är nästan säker på att det vägde mer än mig.
imorgon är det fredag, och som bekant gillar jag fredagar, dock inte lika mycket som jag älskar lördagar, men dem ligger väldigt lika.

morgondagen är redan heeelt bokad. först skola till halv tre, sen in till stan med elin för att köpa jessies födelsedags present och sen vidare till gymmet för träning. efter träningen är det rakavägen hem till mamma för att hämta sovsäck, gitarr, kläder att grilla i samt frukost. natten ska nämligen tillbringas i stallet tillsammans med restan av ungdomssektionen, då vi ( vad jag tror ) ska lära känna varandra bättre och få till sammanhållningen lite.
vi ska grilla korv vid sjön och umgås.
lördagen startar såklart nere i stallet och vid halv två tiden går vår påskkamp av stapeln. det är en femkamp för klubbens yngre som vi i usek håller i.

efter påskkampen är det fullrulle hem igen för att göra sig fin inför kvällen, som har cocktail-tema och ska tillhållas hos christina. det är en tillställning för att fira att hon och en av mycket kär vän vid namn jessica har fyllt år.
vi får se hur länge vi blir där och vad som händer sen. elin ska iallafall sova hos mig på natten, ( lite synd att säga kvällen när vi inte lär vara hemma innan två ).

och när söndagmorgon gryr är det i vanlig ordning dags för en resa till hivön och skogstrollen som ska rastas. idahoe förljer med även denna vecka. efter stallet ska vi till en annan plats på hivön, hem till idahoe och jag ska rota igenom det som hon inte vill ha i hennes garderob och prova ett par chaps som hon inte vill ha.
sen ska det pluggas matte, stort ( ! ) prov på måndag, suck och stön..

men nu ska jag bädda om min säng och sen lägga mig i den och njuta av mina rena lakan!
har sådan där fanvadjagegentligenmåstesovaheladanimorgon -ångest för att palla helgen. men det löser sig, det gör det alltid :)

21:40 3 april, våren är på väg, håll tummarna för underbart väder imorgon!
over and out
image99
paintball i nian :) på lördag är det vi !



 

//carro

Kommentarer
Postat av: Elsa

haha det känns som att ditt mattepluggnade kommer lite i skymundan? ^^

2008-04-04 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0