" allting kommer lösas och bli bättre igen.."

grova ord från små personer blir gulliga ord.

söndag morgon och snart bär det av mot bussen och hivön. jag och emma ska ta en sväng på våra skogstroll. har inte varit ute på två veckor efter som förra helgen spenderades i falun.

igår vart det en lugn dag. satt hemma och softade tills klockan vart sju. då tog jag bussen till orminge för att äta smörgåstårta hemma hos sebastian. jätte god smörgåstårta :) . sen var dem så sjukt sega att jag tog mig hem till min lilla älskling mikaela och vi åt kakor, tittade på tv, snackade skit och drack cola. kim dök upp efter en stund, han hade glömt nycklarna hem till chrille hos sin mormor, bad luck boy. så han fick stanna en stund hos mickis och gick sen med mig till bussen vid halv tre. chrille var ute på krogen och tydligen omöjlig att få hem.

ikväll kanske M kommer och håller mig sällskap en stund :). nej nu ska jag förbereda mig för att gå till bussen.

11:56, 27 april, grattis på 18 års dagen sneez !
over and out

image114
when you think that you won't make it, just fake it!
för det finns ingen snyggare än du jag och våra brillor ;)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0