28 oktober

Söndag, idag ska jag rida med Emma =).

Stackars Gotte hade haft kolik i fredags, så vi ska bara ta det lungt. Lite skönt kanske, då kan man ju prata istället för att koncentrera sig så mycket på ridningen.
Efteråt ska jag och Emma umgås har vi bestämt. Vad vi sk göra är fortfarande oklart, men någonting lär det ju bli i alla fall.

Igår var en sådan där slappis dag, vaknade vid halv ett av att Björn ringde och väckte mig, han vaknade före mig för typ första gången i världshistorien! Jag gick upp och käkade nyttig frukost , rostat bröd med avokado på och grönt te :) . Sen gick jag och la mig igen. Björn kom vid två kanske, efter att ha missat bussen och sen åkte fel :P. Han har ju bara varit här en miljon gånger så det är svårt att hitta.

Björn åkter hem vid fem, precis när han gick kom Mickis och vi gjorde oss klara att gå ner till stallet. Dem hade spökrunda för småbarnen, våran uppgift var att skrämma skiten ur dem. Helt okay jobb om ni frågar mig =).
När alla barnen var rädda som små lamm gick vi tillbaka till cafeterian och drack varmchoklad.
Sen gick jag och Mickis upp till mig och duschade å grejade innan Sean och hans kompis Fredrik kom och kollade film med oss.
Vid halv ett kom också Philip och joinade. Vi gick med dem till bussen, sen gick jag å Philip upp igen och han åkte hem.
Jag kollade på Van Helsing, en gång till, (det var den vi såg med sean och fredrik), tillsammans med Millan, pontus o emilia.
Sen sa jag åt Millans kompisar att lämna min säng och åka hem, för jag ville sova. Nu sitter jag vid datan och nördar. Det vart nyttig frukost idag med :). Rostat fullkornsbröd med sallad, gurka å tomat på. Och en STOR kopp med frukt te till :) . Hittade inte avokadon i dag :/.

image2
Jag och mikaela :) hade tråk imorse, så det blev lite photoshop.


// Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0