26 oktober / 27 oktober

kunde inte bestämma vilket datum det skulle vara. Det är ju den 27;e om man går efter dagarna.. men eftersom jag inte gått o lagt mig ännu så är det för mig fortfarande den 26;e.. Jobbigt det där.

Den här kvällen har minst sagt varit slapp.. Suttit hemma till halv ett i natt, då philip å kim ringer och säger att nu ska vi till Donken och äta natt mat. Så dom kom och hämtade mig och vi dunkade fjortis musik på NRJ hela vägen från mej till nacka strand, där donken då ligger. Fick med dom till stallet imorn för att skrämma barnen på spökrundan. Det ska bli kuul :) Hoppas att Mickis följer med också.

Jag har lånat morfars bärbara dator och ligger i min säng och skriver. Väldigt mysigt.
Dagen imorn lär bli rätt så lugn den också. Sova ut och sen kanske åka o fika med Mickis på muffin fabriken. Fick ju min lön idag/igår. ett å tre ner i fickan katching :P. Men 300 ska björn ha, efter allt jag är skyldig honom..
Han bjöd mej ju på konserten trots allt. Den bästa konserten ever och jag får tycka till lite själv. Apocalptica. Fyra cello, ett trumset och inget annat :), jo folk som spelade på grejerna såklart.

Nu ska jag knyta mig, så jag orkar sova ut imorn :P.
God natt :)

// Carro
                       image1

Tog mig friheten att lägga in en supergammal bild på mig å mina kusiner och sysslingar :)
Fr. v. jag med långt hår, chrille utan tröja, philip i svart, kim i sverige tröjan och john i blå t-shirt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0