" there goes my hero.."

my hero - paramore

igår var jag på bio med världens finaste människa. även om jag inte är det i hans ögon så kommer han aldrig att vara någonting annat i mina ögon.. vi såg lejon och lamm. den var väl ehum.. bra?! jag förstod inte så mycket av den tror jag. men huvudsaken var att jag fick spendera en hel kväll med björn. som vi startade med att äta i kungshallen. mycket gott och mysigt ( !? ).

my heroine - silverstein

men det bästa på hela kvällen var nog att jag fick sova hos honom. ligga i hans varma famn och bara andas in alla hans dofter och känna att han finns där.. och det var underbart tro mig. ända tills jag började drömma mardrömmar och få någon konstig kallsvetts känsla över mig. alltså, det känns som om man håller på att frysa ihjäl, även fast man är hur varm somhelst. well well.. fick frukost "på sängen" kanske man inte kan säga, men i hans rum. eftersom jag tar mycket längre tid på mig att fixa mig så fick jag korvmacka och oboy service :) . säger ju att människan är underbar!

numb - linkin park

sen i skolan var allt som vanligt.. med alla jobbiga blickar. blickarna som säger " snälla inte här, låt mig vara"..

fick iallafall träffa mickis och elin efter skolan, och rida husse. nej nu ska jag äta middag.

image11
så kan det kännas ibland...

// carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill bara säga att jag älskar att läsa din blogg och ja,jag har kännt som du.. Jag ber, fortsätt skriv!

2007-11-17 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0