"sometimes i wish she was you.."

allas problem är störst.. visst är det så.
mitt förtillfället största problem är nog att lurarna till min ipod glappar. eller?
jag vet inte, men det känns som om hela världen går under om jag inte har min ipod..

lips of an angel - hinder

kom till skolan, gick och hämtade min mattebok och vände och gick hem igen. anledningen heter mat. kan inte äta. känns bara som om allt jag äter kommer att komma upp igen. då kan man ju lika gärna låta bli, right?
fick vara med min angel igår.. underbart är bara förnamnet. fan vad jag saknar honom!

the dolphins cry - live

ikväll ska jag och systra mi laga middag till pappa. eftersom han inte fick någon farsdags present igår. funderar på att göra kesosallad. bara för att det är så gott och inte helt onyttigt.

ska om en stund kanske ta och försöka mig på lite matte, eller italienska. och kanske få i mig en kopp te. underligt hur fort kraffterna tar slut när man inte får i sig någon riktig mat.. kanske inte så konstigt ?!
men men, ikväll ska jág försöka äta kesosallad och pasta :) bara för att det är så gott och för att man mår så mycket bättre när man äter gott. hoppas på att prinsen kommer hit ikväll och håller om mig när jag ska sova, man sover så mycket bättre då.

image7
//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0