It's what ypu do to me..

borde plugga, men orkar inte. borde städa mitt rum, men jag orkar inte. borde sysselsätta mig med ngt annat, men jag orkar inte. borde vara glad och trevlig, men jag orkar inte. jag orkar inte orkar inte ORKAR INTE!

vad är jag utan dej? jag är inte ett fucking skit. ingenting är jag utan dig.. för du är allt. det är du som är jag.
det är du som gör att det finns ett jag. varje morgon börjar med att man måste tvinga sig själv upp ur sängen. ta några djupa andetag och tänka "idag kanske". men idag kommer aldrig. jag vet inte ens om idag existerar.. och om idag inte kommer, vem ska jag då vara? när det är du som är jag. varje minut utan dej är som att få en hink iskallt vatten i ansiktet. jag saknar din beröring så mycket. så jätte mycket. vll bara springa fram till dej och hålla om dig i all evighet. vill att du ska hålla om mig i all evighet, och inte släppa, inte släppa igen. för jag gillar inte när du släpper. för när du släpper, faller jag. och jag slutar inte falla förrens du tar emot mig. och om du inte tar emot, kommer jag aldrig sluta att falla. och vart hamnar man om man aldrig slutar falla?

// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0