" It's nothing to do with you.. "

big girls don't cry - fergie
(inte riktigt min genre, men den är söt..)

nu har jag en vecka på mig att försöka. men hur ska jag kunna få honom att ändra sig när han inte ens försöker själv. jag kan ju inte ändra hela hans världsuppfattning genom att försöka på mitt sätt.. jag menar, han måste ju ge mig en chans och hjälpa till han också. It takes two to a tango. jag kan inte göra det här själv älskling.
tänk om han läste min blogg, bara en gång. då kanske han skulle få en mer vidgad syn på hur allt är för mig nu.. eftersom han har så jävla svårt att tro på det jag säger. jag förtjänar inte hans förtroende, han litar inte på mig. jag kan förstå det. men om han älskar mig så kanske han kan försöka i alla fall.. eller?

try honestly - billy talent

tredje dagen hemma från skolan. och på något underligt sätt är jag fortfarande lika trött och uttråkad.
ringde björn för en stund sen och frågade om vi skulle gå på bio. först lät han jätte glad och mer positiv än han varit på veckor. sen så började han med; " men neeeej det vill inte jag se." och " men jag måste gymma först, sen måste jag hem och duscha och äta."
happ tänker jag och frågar om han inte kan gymma imorrn, då han fortsätter  " men börja fan inte nu igen, jag orkar inte.. å bla bla bla.. " i´m trying here!! kan jag inte få min lilla vecka och göra vad jag kan nu, du har hela livet på dig att gymma och vara hemma och äta och alla andra miljoner saker som tycks vara så mycket viktigare än mig.

björn bnce - tabasco stockholm

saknar den tid som kallades sommar för två år sen. när jag och björn varit tillsammans typ två veckor eller så. jag är rätt säker på att jag aldrig skrattat och varit så lycklig förut i mitt liv.. nu när man tänker tillbaka på det tycker man att man var "ung o dum", men hur kul hade man inte? och vad är man nu, " gammal o torr" ? skulle inte tro det. kan väl inte påstå att jag är varken gammal, torr eller smart för den delen.
men så länge man har en personlighet och vänner så tror jag inte att det behövs så mycket mer.

born for this - paramore

men men, jag ska gå på bio ikväll, om jag så behöver gå själv. för jag vill verkligen se stardust.
sen om björn tänker skita i mig och gymma i stället.. fuck it liksom. jag kan klara mig själv.
får väl ta med syster eller någon. mickis kanske? som by the way MÅSTE komma på ridningen imorgon, då hon lovat att aldrig mer hoppa ridningen bara för att plugga. DET mina vänner skulle aldrig falla mig in. jag lever för mina hästar förtillfället. någon som alltid visar uppskattning, vare sig man har en bra hårdag eller inte..

do it alone - sugarcult

nu på morgonen har man i alla fall lyckats komma upp ur sängen, bakat en bit scones( ! ), druckit en kopp choklad och läst lite i min engelska bok som jag aldrig kommer hinna läsa ut tills på fredag, då vi ska skriva om den på lektionstid. vilket innebär att man inte kan göra allt hemma och läsa ut boken medans man skriver om den.. fuck.

nej nu tror jag att jag ska göra mig något lite finare och kanske ta en promenad eller så. kanske träffa någon trvlig människa.
image9
Det finns bara tre ord: jag saknar dej!

// carro

Kommentarer
Postat av: sara

carro, jag känner exakt samma, men nu känns det som om allt börjar lösa sig. det blir bättre, hoppas jag. älskar dej

2007-11-14 @ 17:22:53
URL: http://saradenraraochmestunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0