" i got a lot to say to you.."

crushcrushcrush - paramore

Freeeeeedag :) äntligen säger jag bara, även fast det bara var en vecka sen, och även fast veckan kanske inte vart särskilt ansträngande. men ändå, det börjar lukta helg. och de är bra, väldigt bra. när det börjar lukta älg blir folk som brunstiga älgar och jagar fest och flärd. och eftersom vintern snart knackar på dörren på allvar så finns det inte en chans i världen att man vill vara ute en hel natt, och just därför blir alla så otroligt taggade när det väl är fest på gång. och det är underbart att se alla le tillsammans :) .

curly sue - takida

denna vecka har precis som alla andra veckor varit en enda röra av olika rutiner, som på något underligt sätt ALLTID blir gjorda, även fast man inte tänker på det ( vänta, är det inte just det som menas med rutin ?! ).
det känns nu som om jag nått punkten då man lever i konstant mörker. det är mörkat när man vaknar, mörkt när man går till bussen, aningen ljusare när man kliver av bussen dock, men sen är man inne i skolan till klockan tre, och då är det mörkt igen. de tre fyra minuterna ljus man får varje dag känns inte riktigt tillräckliga. men man har ju överlevt alla andra vintrar hittills, så varför skulle jag inte överleva även denna?!

curses - bullet for my valentine

cut the curtains - billy talent

ikväll hoppas jag på ngt spännande och annorlunda, lite väl höga förhoppningar kanske, men man ska ju aldrig sluta hoppas har jag hört :) .
nu tror jag att jag ska rota igen hela min garderob i ett ångestfyllt försök att hitta något att ha på mig ikväll, om det nu skulle hända något spännande och annorlunda.
image16



// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0