" cry with one eye, laugh with the other.."

life burns - apocalyptica

måndag, igen!
idag var vi på teater med klassen, helt ok. även om man inte fattade ett jävla jota. men men.. han som spelade var rätt bra.
jag har typ en miljon saker jag skulle vilja skriva, men allting snurrar bara i skallen så ja får ingen ordning på orden.

jag var i stallet igår och red. jägarna skjöt en älg, (med vad det lät som, en bazooka), inne i skogen när jag försökte få styr på det odjur kelly var igår. och det gick ju inte precis bättre då.
sen fortsatte allting bara bättre, mobilen dog när jag satt på bussen och försökte få tag på björn, sen var den bussen sen, så jag missade min anslutande buss i gustavsberg och skulle alltså blir tvungen att vänta en halvtimma. fick igång mobilen, björn ringer och den dör igen.. så jag tog modet till mig och åkte hem till honom ändå. när jag kom fram öppnade han dörren, gav mig en kram och sa att han bara skulle fråga om jag ville äta middag med dom. bra :)

miss you - avril lavinge

jag har förstått, så gott jag kan, vad björn vill nu.. hoppas jag. det tar på kraffterna att förstå folk ha jag märkt nu.. det är inte alltid man har den orken. inte nu iallafall.. saknar beröringen, orden och det trygga att veta att han alltid finns där. jag förlorar en bästa vän och den personen jag älskar mest i hela världen.. i can´t take it.
jag gör honom bara ledsen. det bästa för honom borde vara att aldrig mer prata med honom, men det skulle göra mig ännu ledsnare. kan inte klara mig utan dig älskling.. inte en sekund går utan att du får en tanke, inte en enda sekund.

the ex - billy talent (passande låt?)

jag vill ha dig hos mig björn. vad ska jag göra för att du ska förstå mig? vad?
inga ord kan beskriva saknaden och tystnaden du lämmnade efter dig.
herregud, det låter på mig som om han har dött.. men så kunde det lika gärna varit.. fast då kanske man inte skulle sitta och blogga?
vad är livet utan det man trodde var dess mening?

image12
så sant som det är sagt.. saknar dej!

// carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0