Björn <3

jag måste berätta om björn, vad han är för mej:

tänk dig att vakna varje morgon, vända dig om och känna varm hud emot ditt ben och din arm. att sakta öppna ögonen och mötas av ett leende, en kyss och ett par vänliga ord. att sen ligga kvar i sängen halva dan och bara känna hans armar runt omkring dig, att få höra varje hjärtslag och andetag.

att sen gå upp och höra hur mycket han tycker om dig och din kropp, hur mycket du betyder för honom och hur mycket han skulle göra för dig.
tänk dig en famn som alltid finns där.. om det regnar, snöar eller är sol, om det är varmt eller kallt, sommar eller vinter..
ett par läppar som alltid har något av mening att säga, ord som alltid kan få dig att må bra. ord som alltid kan få dig att känna dig betydelsefull och omtyckt.

tänk dig någon som kommer bakom dig, lägger händerna på dim midja och kysser dog i nacken och viskar in i ditt öra att han älskar dig, bara dig och ingen annan.. 

förstår ni nu vad jag håller på att missta? mitt allt, den personen som är tacken till att man fortfarande är i livet och har varit lyckig så länge. 

Jag älskar dej björn. 

image10
för att du sa föralltid!


//carro

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0