7 november

" Men vaddå, jag käkar bara p-piller för att veta vilken dag det är.."
" Måste man inte veta vilken dag det är så man tar rätt piller?"
" Äh. det räcker att man vet det första dan .. Sen behöver man aldrig mer oroa sig för om det är måndag eller torsdag! "
" Åååh, pucko."


Onsdag idag it is.. Onsdagar är inga bra dagar, eller vänta, finns det några bra dagar ?
Onsdagar är bara sjukt seeega, till lunch är det lungt, men sen ska man ha rast i en å en halv timme, för att sen palla sig ner till idrotten.. Well, well.

Ikväll blir en kväll nergrävd i sängen med MASSOR av skolböcker och någon bra musik hoppas jag. Har ett stooort historia prov imorrn på morgonen. Inte kul, nånstans.
Bara så trååkigt.

Meeen, ihelgen kommer Amy och Laura till stockholm :D Då ska det bli festa, på HÖG nivå.
Dom ska bo hos mig till söndag tror ja. Har inte träffat någon av dem på vad blir det, två och ett halvt år kanske. Så det ska bli skoj. Sen kanske Philip kommer upp och hittar på ngt. Inte heller helt fel :)

Nu över till mina läxor :)

image5
Plugga är inte min starka sida, iaf inte igår.
Det vart en bild istället :)

// Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0