5 november

Måndag, slut på lovet. Tillbaka till skolan.. usch har gått i knappt tre månader, och jag är redan trött på skiten. sen gjorde björn allting ännu mer illa igår. han ORKAR inte vara tillsammans med mig längre, men det var inte mitt fel (!) hur fan går det till om jag får fråga ?
antingen vill han ha någon annan, vilket han sa att han inte ville. eller så är det jag som är jobbig så att han inte orkar med mig längre. för man kan ju inte säga att man inte orkar med någon längre, men att det inte är den personens fel ? right!

Han ville heller inte säga varför så att jag kunde göra ngt åt det.. Allting skulle vara så mkt enklare om jag bara kunde hata honom... men det går inte. jag kan inte hata någon jag älskat så länge.. som jag fortfarande älskar så mycket. efter två år och fyra månader trodde jag att jag skulle få en bättre förklaring än att han inte orkar vara tillsammans med mig längre.. life fucking sucks.

Nej jag tror jag ska ta och gräva ner mig nånstans till det blir vår igen, när solen kommer tillbaka och man orkar ta itu med saker och ting. snälla älskling, inte på hösten. jag saknar dej så fruktansvärt mycket. det svider och bankar. jag vet inte vart jag ska ta vägen, har aldrig kännt mig så ensam...

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0