" you're my sad angel.. "

scars - tabasco stockholm

onsdag, en bra dag? kanske. har inget planerat efter skolan, så det är en lugn eftermiddag, eller ska man säga kväll.
tyckte att jag var jätte duktig och var med på idrotten idag :)
och ändå fick man en utskällning av natzi nilla, för att vi bytte om fem minuter för tidigt.. även fast hasse hade sagt att det var ok.
hon är inte ens min lärare kärringen.

sen åkte jag in till stan för att träffa björn och inhandla lite julklappar. fick sällskap av elin hela vägen till slussen. hon skulle till sin pappa på kungsholmen.
träffade björn i slussen och vi tog tuben till t.centralen och började våran shopping runda där. vi kom till sf bion, då jag vart akut kissnödig och tvungen att låna biotoaletten. när jag kom ut stod pingufan utanför och pratade med björn. han skulle också låna en toalett av sf ^^ .
sen skulle robin träffa jocke, kristian, kattis och viktoria och vi hängde på.
vi gick till donken (som vanligt) och åt lite. sen bestämde björn och jag oss för att försöka köpa våra jävla julklappar. jag kom så långt att jag köpt lillasysters. sen dog min rygg.. inte skönt någonstans faktiskt. och björn hade inte ens börjat med sina. så det var ju liksom bara att bita ihop. allt för min älskling..

nu är jag hemma, och fick ett akut anfall av ont i halsen. vart helt plötsligt alldeles tjock och slemig i halsen. så jag har väl dragit två liter te på en tjugo minuter. gott, men fan vad kissnödig man blir.. :/ .

jag har sjukt tråkigt och känner mig barnsligt ensam.. björn orkar inte vara med mig ikväll. det är jätte jobbigt att det är så här med oss. jag pallar inte med. ena stunden är han jätte underbar, och sen typ tittar han inte ens på mig.
och jag tar ju såklart varje tillfälle han vill vara nära mig i akt. jag vill ju inget hellre än att vara med honom. jag kanske inte borde vara med honom nu när han mår så dåligt, eftersom det får mig att må ännu sämre. men jag älskar honom så jävla mycket, jag är så fruktansvärt rädd om honom.. jag är rädd, rädd för att han ska hitta någon som är bättre och mer värd än mig.. jag har aldrig varit rädd för det förut, eftersom jag alltid kunnat lita på honom till 100%. men nu. efter allt han har sagt, så är jag så rädd att han ska hitta någon som han vill ha.. som inte är jag.

jag älskar dej björn.

image20
det här är min absoluta favorit bild på oss två :).
innan hawaiifesten på mitt landställe. vi står utanför mitt hus med de fina rosenbuskarna i bakgrunden.
saknar verkligen den tiden. när allt var fint och underbart.
saknar dig björn, nu har jag insett var jag har tvingat dig att uppleva. jag skäms så otroligt mycket över det. coh jag vill verkligen inget hellre än att vara med dig tills jag dör och även efter det.
jag väntar på dig. för det är du minst sagt värd!..

jag älskar dig björn oskar westerblom!



// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0