" where are you, I need you.. "

big apple heartbreak - yellow card

idag är det exakt en vecka kvar till julafton, alla mina julklappar är köpta och inslagna. gjorde det sista på björns födelsedags present idag. den har sammanlagt tagit ca fyra timmar att pyssla ihop. vad det är berättar jag inte förrens han har fått den, ifall han nu skulle få för sig att läsa min blogg.

sureshot - yellowcard

någon kanske tycker det är konstigt att jag lägger ner så mycket tid på en present till någon som dumpat mig, men jag älskar honom fortfarande lika mycket som förut. och om jag vill ha en chans att å tillbaka honom så kanske det är värt att anstränga sig lite, eller hur!?

well well, var faktist på italienskan idag. leo räknade ut att jag har varit på 20% av alla lektioner. shiit, trodde aldrig att det var så lite. men men, det känns ändå inte som om man har missat särskilt mycket. fast på torsdag har jag tyvärr ett prov som jag måste göra, om jag inte vill ha ett  ub. det räcker att jag gör provet så kan hon iallafall sätta ett starkt ig på mej ;).
det är inte likt mig alls att vara nöjd med ett ig, men just nu känns det inte som om det skulle spela någon roll, har ju ändå en termin till att jobba upp mig på.

everywhere - yellowcard

yapp men vad ska man göra liksom.

the wolfman stole my baby - wednesday 13

idag var jag och elin på muffins fabriken och tog en fika. jätte skönt att prata av sig utanför skolan. där hör ju alla andra vad man säger också.

sean och linus har kallat mig eb dem senaste dagarna och idag fick jag ur linus vad det betydde, epic boobs. ha ha ha, sjukt kul killar?! dem hade tydligen sett en video på någon sida och så hade det stått det över en tjej med enorma bröst, och den första personen de kom och tänka på var mig. är jag förvånad?! nae inte ett dugg. det spelar ingen roll vart man kommer med mina bröst, man får ändå massa dråpliga kommentarer kastade över sig.
så en gång för alla: jag ÄR medveten om att jag har bröst och att dom kanske syns lite mer än på andra. men jag avskyr dem verkligen. i sjuan åttan kanske dem var roliga och jag njöt av uppmärksamheten jag fick av dem. men nu.. dom är ett: ivägen, två: dem ger mig rygg problem, tre: det är det ända killar ser och tänker på när de träffar mig. hallå, jag har ett ansikte!! och det är svårt att ta någon som missar ögonen med en halvmeter på allvar. eller!? och vad är det egentligen som är så speciellet med bröst? din egen mamma har ju det, eller hur? lika så din mormor, farmor och deras mammor. är det så att pojkar har en så enorm saknad till sin mors bröst att de ser alla bröst som trygghet? vad vet jag. sure, jag gillar också tuttar, men det är ju fortfarande inte det första man glor ner på när man träffar en tjej..

i walked with a zombie - wednesday 13

då var det sagt och nu ska jag ägna mig åt att fixa lite med mina bilder.

image26
världens bästa elin =) . <3

(fuck vad jag kommer få smisk för bilden ;P )

//carro

Kommentarer
Postat av: Elin

VÄRLDENS BÄSTA CARRO

2007-12-17 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0