" too fast o live, too young to die.."

fredag, och helt slut av en vecka av hårt slappande :) .
julklapparna var väl inte helt illa. fick mina efterlängtade koss lurar, en hel låda full med pärlor som på fyllning till min lilla verkstad :), två nya sims spel (the geek is on the move) , och lite pengar o skit. mamma älskar att
ge bort små onödiga saker.

julafton startade kvart i sex på ett ett par soff kuddar på ett smutsigt golv i teori rummet nere i stallet.. ingen höjdare kan jag ju tala  om :p men vi hade mysigt på kvällen innan.
upp och hoppa vid sex och ut istallet för att släppa ut hästar, fodra, mocka och bara göra alla allmänt viktiga saker som man måste göra på morgonen.
vid halv nio när vi jobbat klart fick vi gröt av allas våran lotta. och sen var det bara ut i ponny stallet och hämta ett busfrö att rida på. små knubbisarna är roligast att busa med, eftersom dem blir helt sjukt taggade :p.

vid elva var jag hemma hos mamma, fick morfars julklappar och tog en dusch innan det bar av mot ingarö och farmor. vi fick jul mat och godis och jag tvär slocknade i soffan efter en timme och sov i ungfär tre timmar. sov hela kalle anka =/..
sen åkte vi hem fick julklapp av pappa ( pengar). sen väntade jag på att björn skulle bli klar med det han gjorde och sen åkte jag till orminge och kollade på film och sov hos honom.

dan efter blev sova dag och sen träffade jag mickis. vi käkade midda kollade på film och gjorde oss fina.  sen tog vi os upp för mickis backe och hem till philip å chrille. chrille satt och förade med några kompisar, när dom drog startade jag, mickis och philip våran filmkväll :) .
först såg vi fight club, sen 1408 och efter den vart vi tvungna att se björn bröder 2 för att mickis skulle kunna sova , snuttan då :).
sen tog jag och mickis chrilles säng.

i onsdags vaknade vi hos philip och drog oss hemåt för att byta om och hämta pengar. sen bar det av in till stan. kom hem med två nya t-shirtar, en ny sjal, smink, hårgrejer och ett halsband:) ..
ska in någon dag och köpa något snyggt till nyår också, det blir nog imorgon.

igår var jag och red och sen på kvällen var jag hos björn och kollade på film.

nu håller jag på med det absolut tråkigaste i hela världen, tvättar. ska ner och kolla till skiten om en stund. suck och stön.

men ikväll ska det nog bli kul hoppas jag.

image32
ska  vi hoppas på en sån här morgon igen :)??
//carro


 


Kommentarer
Postat av: alleballe

tjena, såg att du har jaganata - sparks.. kan du adda mig på msn o skicka den till mig? SNÄLLA SNÄLLA har letat i flera jävla år.. jag ber dig.



aleem[email protected]

2008-07-15 @ 04:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0