" those were the best days of my life.. "

summer of 69 - brian adams

god morgon, eller ska jag säga god middag. för mig är det i alla fall god morgon.
gick upp för kanske 40 minuter sen och åt en jäääätte god frukost.

igår var det rockkväll på folkan :) . kollade på när mohiniis lillebror spelade med sitt band, mycket ehum.. speciell musik, som jag inte riktigt förstår till 100%. men men. sen vid halv tio skulle tabasco spela. men precis när dem kliver upp på scenen ringer philip och meddelar att han är i orminge. HAPP.. så det var ju bara att glida därifrån. vidare till skuru och deras lägenhet.
satt med philip, chrille o kim och kollade på tv och åt glass o godis tills klockan var halv två, då philip erbjöds sig att skjutsa hem mig, jatack!
väl hemma gick jag upp och snackade lite med mamma.
sen pratade jag med björn i telefon en stund och sen somnade jag.

och nu är jag här.
idag ska jag träffa elin och mickis. och förhoppningsvis björn en stund också :)

destroyed - within temptation

saknar  min älskling.. min säng är alldeles för stor för att man ska kunna sova där själv.

image23

du är mitt allt, jag saknar dig mitt hjärta.. <3



 

//carro


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0