" this is how we do.. "

den 16 december. kan inte förstå det själv nästan. hur fort har det inte gott?
jag kan vakna på morgnarna och fortfarande tro att jag är kvar på robins båt i sommarvärmen med världens bästa människa bredvid mig.

men nu sitter man här med två älsklingar mindre och endast jullovet att se framemot. julafton kommer nogint eblir någon höjdare, eftersom det är första julen utan farfar.. men vi ska ändå som vanligt ut till ingarö och farmors lilla stuga. mamma ska jobba på julafton.. och pappa är som han är och jag kommer förmodligen inte få träffa björn eftersom han ska vara med sin nya familj..
så livet suger, men jag börjar vänja mig. är det fel att säga så kanske?! 

men men , idag var jag och emma ute på ön och red. det gick sisådär. hon är så nipprig och skuttig, men vi tig upp henne och gotte i stora sommar hagen och byggde upp lite skutt och hoppade och busade runt ett tag. och herregud vad kul dem tyckte att det var =). kelly vart elt galen..

björn var här och åt pizza med oss. sen vart han tvungen att åka hem.. hade hoppats på att han skulle stanna och sova här.. men så blev det ju inte.

men men, nu ska jag göra någonting viktigt, tror jag.

image24

for you i would climb to the moon and back again..

// carro


Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en bra söndagskväll!:)

2007-12-16 @ 21:54:56
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0