" there is a snow white sorrow.. "

amaranth - nightwish

hallå hallå, kom just ur duschen och är helt fuckat slutkörd efter ett par intensiva timmar nere i stallet. har slitit som ett djur i fyra timmar ungefär. men nu känns det bra. ioch med att jag varit så pass sjuk att jag inte fått träna, men så pass frisk att jag haft matlust så har jag gått upp ett par kilo och det känns när man jobbar att konditionen inte är fullt lika underbar längre.
men efter en dusch och ett stort glas med mammas hemma gjorda flädersaft så är jag mig själv till viss del igen :) .

dark passion play, nightwish nya album (tror jag!?) underbar röst har hon i alla fall.

america - rammstein

idag var det sista gången jag jobbar detta år :) nu är det nämligen jullov. eller i alla fall på mina tisdagar. nästa tisdag är det juldagen och tisdagen efter det dan efter nyår, och då VILL dom nog inte ens ha mig där :P, eller?!

och på torsdag har jag ett jävla italienska prov.. idag tog jag hem böckerna, bara för att få liite bättre samvete, och gå runt och veta att jag faktiskt kan plugga om jag tar mig tid. är inte det ett steg på vägen????

imorgon ska min älskling ha middag för några av våra kära vänner. det blir nog pizza ( jag känner att vi har överflödigt med fantasi här..?! )

amour - rammstein

men men, det ska bli fett med mys och jag hoppas på att få sova där, så han kan få sin födelsedags present i fred ;) .

beat on the brat - the ramones

jag tycker det är konstigt hur mycket man kan förändras när man träffar nytt folk.. hur mycket en ny människa kan få en att om formatera sig. några av dem som varit mina bästa vänner i flera år känner jag inte ens igen längre.. det är sorgligt, att man kan förlora någon så fort. eller förlorat och förlorat, det låter på mig som om människorna har gått och blivit zombies eller något, inte riktigt kanske. men visst har vi en del sexgalningar, alkolister och torrisar.
och dem kanske går under samma kategori som zombies?!


benzin - rammstein

imorgon ska vi ha någon sorts "estet" dag med vår klass. har ingenaning om vad vi ska göra, men det blir säkert kul, och förhoppningsvis slipper vi gympa :) !
mitt sämst ämne, efter italienska, fast det är bara tråkig. gympa har aldrig varit min grej. eller jovisst när vi ska har gymnastik, alltså volter m.m eller redskap då är jag med och satsar till 100% och det absolut ända bollspelet jag någonsin kunnat lära mig är basket. det är kul, inte för att man är någon stjärna, men det är ju kul iallafall :) .

betongbarn - dia psalma


image28

den fruktansvärda sanningen kan faktist vara vacker ibland :)
här är jag med min telefon, eftersom bilderna i min kamera har en obehaglig förmåga att bli suddiga när man tar utan blixt så är denna det ( kan bero på mina skakiga händer ;P )
men varsågod, en fest fin november carro.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0