" the one who fights.. "

fade to black - apocalyptica (cover på en metallica låt)

lördag och jagh vaknade för två timmar sen.. illa illa, men å andra sidan var vi uppe till halv sex imorse.
igår var jag med mikaela <3. vi var i sickla sen hemma hos mig och käkade middag och kollade på film. sen tog vi oss hem till björn i orminge där det var några stycken. jag och mickis hade köpt godis och satt framför björns tv och tjockade oss.
vid kvart över ett tog vi oss från orminge till skuru och gick upp till philip och kollade även där på tv. såg en jätte äcklig film med vampyrer och grejer som hette 30 days of night. jag fattade inte så mkt för det var ingen text på filem :P. slocknade hos kusinen vid halv sex imorse. vaknade av att chrille kom hem vid tre och såg lite förvånad ut när jag kom ut från hans sovrum med smink i hela ansiktet.

illusioner - dia psalma

nu ska jag göra mig iordning och ta mig hem till björn med en laddare till hans mobil.
imorgon är det dan innan julafton och jag ska spendera hela dagen i olika stall och rida lite olika hästar. :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0