" the last day.. "

the last day - evanescence

idag är det dagen före dagen med stort J. julafton alltså :).
image30
jag har spenderat min dag i stallet med emma. vi red i två o en halvtimme och sen fikade vi och emma smörjde sitt träns. sen kom snälla micke och hämtade oss.
kom hem för en stund sen ch såg att dem redan hade klätt granen, utan mig :/.. men men, jag har haft annat kul för mig :).
mamma håller nu på att laga julmiddag eftersom jag ska spendera julafton i stallet och med farmor och hon ska jobba så passar vi på att fira det lite nu med alla syskon och kanske morfar kommer upp en stund.

för första året någonsin har jag bara haft en enda sak på min önskelista, björn. och det är väl förmodligen det ända jag inte kommer att få.

breath no more - evanescence

han känns så långt borta nu, som om han inte fanns egentligen, som om han bara var en dröm.. man förstår inte hur mycket man behöver någon förrens man har förlorat honom..

missing - evanescence


image31
emma och gotte på äventyr :P


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0