" the dawn is breaking.."

collide - howie day

efter en fartfylld och bra helg är det måndag igen..no ofence (stavas det så?) men jag hatar verkligen fucking måndagar. och jag tror inte jag är den ända . bara skumdums låt "meningslösa måndag" skvallrar om att det finns fler som mig. bra att veta!

idag har jag och min älskade elin bakat muffins, vi "råkade" göra för mycket smet som vi "råkade" äta upp en varsin sked efteråt. men det är ju bara sååååå gott med muffinssmet , eller okej då, sockerkakssmet.

conspiracy - paramore

stackars lilla björn är magsjuk.. han hade tydligen spytt flera gånger, poor thing. jag som gjorde muffinsar till honom. känns helt sjukt onödigt att han ska äta dom, om dom ändå bara kommer upp igen.
men jag la fyra eller fem stycken i en påse tillhonom, så han får väl dom när han mår bättre.

copyrigthed wallpaper - tabasco stockholm

snart kommer emma med micke mupp ^^ och hämtar mig. vi ska tydligen äta någonting, vad eller vart är ännu oklart. men det löser sig. annars elsa, tar vi det imorgon :D ;) .

jusste, igår var det globen stockholm horse show. helt underbart.

och kvällen innan var inte sämre den kan jag ju säga. minst sagt en helkväll i lördags :) .
började i stan med elsa och nathalie. sen åkte jag och elsa till mig och gjorde oss coola. sen drog vi och träffade mina underbara classmates. vi var hemma hos niklas och hade våran efterlängtade "estetfest" :) .
underbart roligt. efter ett tag drog jag och elsa till stureby och Julians place.  när vi sen drog hem vid halv två ringer mobilen just som bussen åker från slussen. philip, som undrar om jag har någon fest på g.. njaa, skulle ju hem och sova. säger god natt och sen tio sekunder senare ringer han igen. fast den här gången var det någon annan i telefonen. han presenterade sig som björn och bjöd över mig och elsa att komma hem till honom. vi tackade ja och rullade till skarpövägen. inte helt otippat var det mer eller mindre släktträff :P både philip, chrille och kim var ju där. helt galet. och björn satt och snackade om massa (o)intressanta saker hela kvällen.
undrar på hur mkt som kom från hjärtat och hur mycket det var aquatinin som snackade..
sen fick vi åka med pojkarna i deras taxi till centralplan och min hemstation. efter mer vin hos björn och ett par cider lite tidigare på kvällen mådde man riktigt bra!

elsa den lilla stackarn skulle upp vid åtta på morgonen, men va fan, hon kunde ju sova på kyren  ;).

lillasyster var med och red på söndag morgon också :)

fredagen spenderade jag med björn och massor av läsk, chips, popcorn och white chicks :)
saknar oss gubben.. förstå det ! <3

image17
dum, dummare, carro :D

// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0