" i'm not jesus.."

idag vart det inget musik lyssnande idag, eftersom vi har en ny dator hos pappa så har jag ingen musik här ;/.

det är måndag idag och jag har precis avslutat mitt skrivande på moin engelska uppgift. nu har jag bara en sådan kvar.. men den ska inte vara inne förrens på fredag så jag hinner nog att göra den imorgon kväll eller på onsdag kväll.

vi hade tur idag jag och elin, våran italienska lärare var sjuk så italienskan va inställd, *yes*. så vi tog oss in till stan i sällskap med björn istället. vi skulle alla köpa julklappar. jag fick ihop till två julklappar. en till pappa, fast den får han nog när han fyller år på onsdag och en till mamma, som jag själv är väldigt stolt över faktist :)
jag tror att hon kommer bli glad.

imorgon ska jag ner till stallet och jobba ett tag och slita ut min rygg lite mer ..

men men, idag bloggade jag mest för elins skull :) .

//carro

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha taaack:D

2007-12-10 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0