" i will keep on fighting till i die.."

die my bride - murderdolls

i rather cut you than the wedding cake.. snygg inledning på en låt tycker jag.

nu är jag hemma, ovanligt tidigt för en tisdag faktist. klockan är bara 14.37, slutar egentligen inte förrens om tio minuter. meeen, jag gick efter första lektionen. behöver inte musik klassen ha lektioner behöver inte jag det heller. fast det var väl inte hela anledningen till att jag gick hem..
men men, jag följde med massa musiker in till medis och åt på bk, som marcus så fint kallar det.
mätt och full av prat vart jag tyvärr tvungen att skiljas från mina musikintresserade vänner för att bege mig till grantomta och lämna av björns mattebok. han hade tur som valde att vara sjuk denna veckan, för hans klass hade tydligen inga lektioner på hela veckan, med undantag av ett matteprov björn har på fredag.
men i alla fall. åkte till björn. var dör max en timme sen flydde jag för att inte bli magsjuk jag också. fick som tur var sex stycken små vitpeppar korn av björn som jag snällt svalde ner med vatten, det skulle tydligen hjälpa så att jag inte började spy :P.
får väl ta och se om det hjälper.

do it alone - sugarcult

på bussen från g-berg träffade jag först tessie =). och sen kom våran gamla lärare från sågtorp på med sin klass som hade åkt skridskor på ekvallen. pratade med honom hela vägen tills jag skulle gå av på min hållplats.
han kommer ihåg väldigt mycket, med tanke på att det var fyra år sen vi gick i sågtorp. men jag var ju en av eleverna han träffade mest, eftersom vi bodde grannar i tre av åren.. och därmed träffades på helgerna också.

doll dagga buzz buzz ziggety - marilyn manson

ikväll ska jag jobba och slita ut min rygg lite till, tycker inte att den är tillräckligt trasig ännu.
men det är så underbart att vara nere i stallet. och eftersom jag har så mycket ansvar nu så är det ännu roligare. mer att göra och fler att köra med ;). neerå, jag är nog ganska så snäll. kanske är därför tjejerna vill hjälpa mig. kommer ju själv ihåg hur det var när man hängde där nere varje dag, bara för att få hjälpa till och mocka och fodra. nu är det saker man helst slipper :P.
och det är mer eller mindre de ända sakerna jag gör.. haha.

ikväll om jag inte åker till björn ska jag försöka få ordning på lite NO och kanske fixa till någon julklapp. det närmar sig ju med stora steg nu.. aj aj aj.  och pengarna är nästan slut :/ . på mat, även denna månad. jag kommer bli fet..

image18
för att vissa inte kan förstå den kärleken..

// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0