" i just wanna feel your bones.."

black eye - millencolin

jag har så jävla tråkigt. och jag har ett helt sjukt sockersug.. hittade lite gammalt godis i en skål i vardags rummet, det fick duga ett tag. ska ju ner och rida om nån timme, vet faktist inte om jag kommer att klara av det. tror nästan att jag har feber nu. och huvudet dunkar så in i helvete.. det är nog därför jag är sötsugen.

bliss - seether

snart kommer mickis hit. vi ska gå ner till stallet tillsammans. har inte träffat henne på hela veckan :(.
men ihelgen ska vi ses och göra något kul! jag vill festa, om jag inte är sjuk såklart..
skrev i boken igår att jag ville ha en mjuk häst idag, p.g.a mitt ryggont. det har börjat bli ganska illa nu.. kan inte bära eller lyfta någonting utan att få jätte ont. får se hur det går att rida idag då.. 

bones - the killers

nej nu ska jag nog dra i mig en kopp te till, så jag blir lite varm.. sen ska jag göra någonting mera kreativt än att sitta vid datorn tills mickis kommer hit.

image22
cuz i´m me and no one else !


// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0