" i hate every beautiful day.."

idag intog mitt miserabla liv en höjdpunkt tror jag, jag har blivit block förkyld.. vaknade i morse och kunde inte ens andas. och till råga på allt fick jag inte åka ner till stallet heller . :/.
kan det blir värre? jag är ju så pass pigg att jag inte vill ligga och sova hela tiden, men fortfarande så pass seg att jag inte orkar gå ut eller någonting sånt.

så idag fullföljde jag mitt och pappas avtal; 500 spänn om jag dammsög och skurade lägenheten. det tog mig väl ca. 2½ timme, ävenfast lägenheten inte alls är stor och vi knappt har några möbler ( här jämför jag med hemma hos mamma!) . och nu är jag helt sluuut. pappa kom väl hem för nån timme sen och hade inte köpt någon nässpray, så får se hur jag är när jag vaknar imorn.. måste nästan gå till skolan, eftersom vi har engelska första lektionen och sen bild på eftermiddan och sist idrott som jag MÅSTE börja gå på oftare om jag inte vill ha ett ig eller ett ub.

men men, imorn fyller pappa år =) så då blir det tårta och så kommer farmor över med pappas present. får se om gammelfarmor kanske dyker upp nu. hon är nästan så gammal att hon kan klassas som dinosaurie. men bara nästan..
nu ska jag läsa harry potter , och vänta på att lillasyster kommer hem från sitt utvecklingssamtal så jag kan få spagetthi carbonara till middag :).

orkar inte skriva om vad som hände i morse.. det var för jobbigt.
//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0