" hit ´n run.. "

 hit ´n run - skazi

det är verkligen märkligt vilka sjuka tankar man får av att lyssna på psyktrance.  det är helt galet underbart att höra det intensiva dunkande i öronen, men fan vad man börjar tänka underligt.



kalla mig galen, kalla mig sjuk, men säg inte att jag inte har någon värdighet. för den står jag högt för. jag må klä mig hur jag vill, älska hur jag vill och umgås hur jag vill. men jag har en personlighet och jag har vänner som accepterar den, och det är vl ändå det som verkligen spelar roll? eller?!



igår såg jag bortspolad för första, men absolut inte sista, gången. helt underbr film. jag önskar att jag också hade sjungande sniglar runt mig all the time. som kunde lägga in en passande trudelutt då och då. :)
inte helt fel kanske?


men men nu ska jag ta och knyta mig.
image27
här har vi sniglarna. :)

// carro

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! ha en trevlig kväll :)

2007-12-17 @ 22:25:07
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Fridah

Sov så jättegott :)

2007-12-17 @ 22:32:03
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0