" all the pretty faces."

jag var på väg till björn för fem minuter sen, men när jag kom 150 meter från mitt hus såg jag att bussen åkte för bi min hållplats :/. så jag vände och gick hem igen och tänkte försöka om så där tjugo minuter igen .
då ska han få sina efterlängtade muffins också ska vi dricka te och prata. det ska bli skönt. att få dela lite tankar med den enda i hela världen som förstår mig helt och hållet.. inte helt fel det asså.

har nu vart och jobbat. ryggen känns faktiskt lite bättre, men det beror nog på att jag gick hem från stallet och sen tog en kokhet dusch. det blir nog värre när man kommer ut i kylan igen .

ja ja, nu ska jag försöka packa ihop allt jag glömde när jag slängde mig iväg förra gången. kommer säkert på ngt att ta med som jag säkert lär behöva på vägen hem till björn, eller till skolan imorn ;).

image19
för att jag älskar er .
fr.v elsa, nathalie o jag


// carro

Kommentarer
Postat av: johanna

God Kväll !

nu börjar julen närma sig och min julklapp till dig
är att välkomna dig till en sida där du får gratis
biobiljetter och även present kort om det önskas :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

du kommer att läggas in på min blogg sida på
söndag när du blivit medlem på denna länken.
just för att knyta samman blogg.se. har du frågor
kontakta mig :)

HA EN GREAT KVÄLL

2007-12-04 @ 22:19:50
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0