all ends

all ends

just nu sitter jag hemma med ett fruktansvärt obehagligt brusande i mitt högra öra. jag tror att jag håller på att få öron inflamation.. inte kul alls.

men men. var i skolan idag och gjorde mitt no prov, sen åt jag lunch med några av musikerna. jag och mathilda hade en mycket unerhållande och givande disskution om sex hela maten :) .
sen åkte jag hem.
nu är jag hemma och har precis avslutat min kopp med sommarsol te. jätte gott =).
och jag saknar sommaren så jätte mycket..
solen, badandet, åka båt, festerna ja ALLT. speciellet att jag och björn hade det så underbart tillsammans i sommras, när vi var ute på landet och allt.. hmm, saknar honom så mkt!

image21
varsågod, en bild från sommarens underbaraste äventyr :), taffsnäs.
dock omgjorde för att det ska se ut som ett avlägset minne ..




// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0